Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient sklepu Kegel24, ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli otrzymał wadliwy towar.

Sprzedawca oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych. W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy.

TRYB REKLAMACJI

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. (Więcej informacji w Regulaminie)

JEŻELI CHCESZ DOKONAĆ REKLAMACJI, POSTĘPUJ WG NASTĘPUJĄCYCH WSKAZÓWEK:

* Reklamację zgłoś na adres mailowy: info@kegel24.pl. W treści wiadomości dokładnie opisz wadę produktu, prześlij zdjęcia, na których wada jest widoczna, zgłoś wysokość/rodzaj roszczenia.

* W mailu zwrotnym poinformujemy Cię o zarejestrowaniu reklamacji.

* Twoją reklamację rozpatrzymy do 14 dni roboczych i poinformujemy Cię o jej wyniku.

* Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, poprosimy Cię o wykonanie następujących czynności:

  1. Spakowanie wadliwych produktów, dołączenie do paczki dowodu zakupu.
  2. Przesłanie paczki na adres wskazany w mailu zwrotnym lub wręczenie paczki kurierowi nadanemu przez nas.
  3. Paczkę koniecznie opatrz dopiskiem: reklamacja / www.kegel24.pl / zamówienie: ....

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Służymy pomocą!

48 182 610 894

info@kegel24.pl

Jesteśmy dostępni:
pon - pt 8.00 - 16.00