keyboard_arrow_up
keyboard_arrow_down

5-4180-241-3021

Pokrowiec na motocykl Chopper box, dł. 245-270 cm

Brutto

Cena 129,90 zł

Netto

Cena 105,61 zł

Kolor: Popielaty

Szybka wysyłka
Darmowa dostawa do sklepów fabrycznych
30 dni na zwrot
  • skład materiału to trzywarstwowa MEMBRANA
  • kolor popielaty
  • gwarancja 25 miesięcy
  • montaż bardzo łatwy
  • możliwość prania ręcznie w temperaturze 40°C
  • kolekcja Optimal Garage
pokaż wszystkie

Pokrowiec ochronny na motocykl spalinowy lub elektryczny

Membranowy, nieprzemakalny i jednocześnie paroprzepuszczalny pokrowiec do ochrony motocykla spalinowego lub elektrycznego przed  niekorzystnym wpływem środowiska. Odporny na warunki atmosferyczne pokrowiec wykonany w całości z membrany wysokoparoprzepuszczalnej. Nieprzemakalny nawet podczas intensywnego deszczu i jednocześnie paroprzepuszczalny, odprowadzający na zewnątrz wilgoć spod pokrowca. Chroni przed deszczem, śniegiem, szronem i promieniami słonecznymi (szkodliwym UV) oraz zanieczyszczeniami jak pył, ptasie odchody i soki z drzew. Ogranicza korozję i starzenie się elementów z tworzyw sztucznych, chroni przed blaknięciem i matowieniem lakieru oraz elementów chromowanych. Odpowiedni do długo lub krótkookresowego przechowywania na zewnątrz pomieszczeń motocykla spalinowego lub krótkookresowego przechowywania motocykla elektrycznego. Odpowiedni także do użytku wewnątrz pomieszczeń. Ściągacz z linką i dodatkowe zapięcia pod motocyklem zabezpieczają pokrowiec przed zerwaniem przez wiatr. W pokrowcu wykonane są otwory pozwalające na przypięcie motocykla za przednie koło wraz z pokrowcem za pomocą blokady lub łańcucha.

Pokrowiec wykonany jest w całości aż z 4-warstwowej membrany, która jest gruba, mocna i wytrzymała oraz nieprzemakalna i jednocześnie wysokoparoprzepuszczalna. Pokrowiec chroni cały pojazd przed szkodliwym wpływem środowiska. Pokrowiec Optimal Garage to odpowiednia ochrona pojazdu przez cały rok. Jego funkcjonalność docenić można w każdej porze roku. W sezonie zimowym zapobiega osadzaniu się śniegu, szronu i lodu, a także jest odporny na przymarzanie; na jesieni chroni przed deszczem, wiatrem, liśćmi, sokami z drzew; zaś w porach letnich i wiosennych ochrania przed promieniami UV, pyłem i ptasimi odchodami.

Skład materiału:

-dwuwarstwowy SPUNBOND

-wysokoparoprzepuszczalna membrana

-jednowarstwowy SPUNBOND

Warstwy plandeki

Dzięki specjalnej konstrukcji, para wodna i wilgoć są stale odprowadzane na zewnątrz, a woda podczas deszczu spływa po bocznych ścianach pokrowca, nie wnikając pod pokrowiec.

Zalety produktu:

  • nieprzemakalny nawet podczas intensywnego deszczu i jednocześnie paroprzepuszczalny;
  • ochrona przed: śniegiem, szronem, deszczem, otarciami, liśćmi, sokami z drzew, promieniowaniem UV, ptasimi odchodami, pyłami;
  • zabezpiecza przed: korozją, blaknięciem, matowieniem lakieru oraz elementów chromowanych;
  • gładki od spodu materiał bezpieczny dla pojazdu;
  • zakrywa cały pojazd lekko zachodząc pod spód;
  • łatwy do przechowania i przewożenia - nie zajmuje dużo miejsca;
  • przy temperaturze dodatniej otoczenia odprowadza na zewnątrz wilgoć gromadzącą się pod pokrowcem;
  • mocny i trwały, odporny na wszystkie warunki atmosferyczne (szacowany czas użytkowania w naszej strefie klimatycznej to około 5 lat.);
  • z pisemną gwarancją producenta 25 miesięcy;
  • wyprodukowany w Polsce przez duża profesjonalną polską firmę;
  • z polskich materiałów których każda dostawa jest wnikliwie badana.

Poniżej raport z badań paroprzepuszczalności membrany z której produkujemy pokrowce Optimal Garage. Badanie zostało wykonane w niezależnym labortorium badawczym. Badanie potwierdza wysoką paroprzepuszczalność i wodoszczelność membrany: przenikanie pary wodnej przez membranę pokrowca 161 gramów pary wodnej przez m² membrany w ciągu 24 godzin, wodoszczelność membrany 5350 mm słupa wody.

aa

a

Certyfikat Tailor Made

Certyfikat Tailor Made

Jakość i trwałość potwierdzona badaniami

O trwałości pokrowców-plandek decyduje ich odporność na promieniowanie słoneczne (UV), wysokie temperatury, deszcz, mróz, śnieg i naturalne zabrudzenia. Nasi specjaliści opracowali skuteczne metody testowania odporności materiałów na warunki zewnętrzne na podstawie własnych wieloletnich testów środowiskowych i normy badawczej PN-EN ISO 4892-3. W komorze starzeniowej Atlas UVtest z USA wnikliwie badana jest każda dostawa materiałów z których produkowane są pokrowce-plandeki Kegel-Błażusiak. Dzięki kontroli jakości materiałów i długotrwałych testom środowiskowym gwarantujemy swoim klientom kilkuletnią trwałość naszych pokrowców-plandek nawet przy intensywnym użytkowaniu.

Funkcjonalność i bezpieczeństwo potwierdzone testami

Dobre pokrowce-plandeki nie tylko powinny chronić samochód przez opadami atmosferycznymi, zanieczyszczeniami i promieniami słonecznymi, ale także powinny być bezpieczne. Takie właśnie są nasze pokrowce-plandeki Kegel-Błażusiak. Nasi specjaliści przeprowadzają długotrwałe testy naszych pokrowców-plandek. Testowana jest skuteczność ochrony pojazdu przez pokrowiec-plandekę przed warunkami atmosferycznymi oraz wodoodporność, odprowadzanie pary wodnej z pod pokrowca, bezpieczeństwo pokrowca dla powłoki lakierniczej pojazdu oraz skuteczność mocowania pokrowca na pojeździe w normalnych i ekstremalnych warunkach pogodowych. Tylko produkty, których długotrwałe testy zakończyły się pozytywnie są produkowane przez naszą firmę Kegel-Błażusiak.

Zdjecie z maszyna Zdjecie z maszyna 2 Zdjecie z maszyna 3 Zdjecie z maszyna 4Zdjecie z maszyna 5



Polietylen + Polipropylen

1 pokrowiec na motocykl

Motocykl zaparkować w miejscu osłoniętym od wiatru w sposób uniemożliwiający przewrócenie się motocykla. Pokrowiec założyć stroną z nadrukiem na zewnątrz na czysty i suchy motocykl, po ochłodzeniu rury wydechowej i wszystkich elementów silnika (motocykl spalinowy) lub wyłączeniu zasilania (motocykl elektryczny). Skrzyżować linki ściągacza i mocno je zaciągnąć kierując siły równolegle do tyłu motocykla (patrz rysunek nr 2). Zawiązać linki ściągacza i sprawdzić czy węzeł się nie rozluźnia po pociągnięciu za ściągacz. Jeżeli węzeł się rozluźni, czynność powtórzyć zmieniając sposób wiązania. Następnie spiąć pokrowiec pod motocyklem za pomocą taśm typu „rzep” wszytych w dolną, wewnętrzną stronę pokrowca. Upewnić się, że obydwie pary taśm „rzep” pod motocyklem zostały dobrze spięte. Nie używać pokrowca podczas ładowania akumulatora/baterii zainstalowanej w motocyklu oraz podczas transportu motocykla na odkrytych bagażnikach i lawetach. Nie używać pokrowca uszkodzonego, zabrudzonego od wewnętrznej strony lub jeżeli pokrowiec przecieka.

5-4180-241-3021
27 Przedmioty