5-4180-241-3021
Pokrowiec na motocykl Chopper box, dł. 245-270 cm
Brutto
Cena 129,90 zł
Netto
Cena 105,61 zł
Kolor: Popielaty
-
skład materiału to trzywarstwowa MEMBRANA, wykonany w całości z czterowarstwowej MEMBRANY
-
w pełni odporny na wszystkie warunki atmosferyczne - chroni przed promieniami UV
-
nieprzemakalny nawet podczas intensywnego deszczu i jednocześnie paroprzepuszczalny, odprowadzający na zewnątrz wilgoć spod pokrowca
-
gwarancja 25 miesięcy
-
możliwość prania ręcznie w temperaturze 40°C
Pokrowiec ochronny na motocykl spalinowy lub elektryczny
Membranowy, nieprzemakalny i jednocześnie paroprzepuszczalny pokrowiec do ochrony motocykla spalinowego lub elektrycznego przed niekorzystnym wpływem środowiska. Odporny na warunki atmosferyczne pokrowiec wykonany w całości z membrany wysokoparoprzepuszczalnej. Nieprzemakalny nawet podczas intensywnego deszczu i jednocześnie paroprzepuszczalny, odprowadzający na zewnątrz wilgoć spod pokrowca. Chroni przed deszczem, śniegiem, szronem i promieniami słonecznymi (szkodliwym UV) oraz zanieczyszczeniami jak pył, ptasie odchody i soki z drzew. Ogranicza korozję i starzenie się elementów z tworzyw sztucznych, chroni przed blaknięciem i matowieniem lakieru oraz elementów chromowanych. Odpowiedni do długo lub krótkookresowego przechowywania na zewnątrz pomieszczeń motocykla spalinowego lub krótkookresowego przechowywania motocykla elektrycznego. Odpowiedni także do użytku wewnątrz pomieszczeń. Ściągacz z linką i dodatkowe zapięcia pod motocyklem zabezpieczają pokrowiec przed zerwaniem przez wiatr. W pokrowcu wykonane są otwory pozwalające na przypięcie motocykla za przednie koło wraz z pokrowcem za pomocą blokady lub łańcucha.
Pokrowiec wykonany jest w całości aż z 4-warstwowej membrany, która jest gruba, mocna i wytrzymała oraz nieprzemakalna i jednocześnie wysokoparoprzepuszczalna. Pokrowiec chroni cały pojazd przed szkodliwym wpływem środowiska. Pokrowiec Optimal Garage to odpowiednia ochrona pojazdu przez cały rok. Jego funkcjonalność docenić można w każdej porze roku. W sezonie zimowym zapobiega osadzaniu się śniegu, szronu i lodu, a także jest odporny na przymarzanie; na jesieni chroni przed deszczem, wiatrem, liśćmi, sokami z drzew; zaś w porach letnich i wiosennych ochrania przed promieniami UV, pyłem i ptasimi odchodami.
Skład materiału:
-dwuwarstwowy SPUNBOND
-wysokoparoprzepuszczalna membrana
-jednowarstwowy SPUNBOND
Dzięki specjalnej konstrukcji, para wodna i wilgoć są stale odprowadzane na zewnątrz, a woda podczas deszczu spływa po bocznych ścianach pokrowca, nie wnikając pod pokrowiec.
a
a
Zalety produktu:
- nieprzemakalny nawet podczas intensywnego deszczu i jednocześnie paroprzepuszczalny;
- ochrona przed: śniegiem, szronem, deszczem, otarciami, liśćmi, sokami z drzew, promieniowaniem UV, ptasimi odchodami, pyłami;
- zabezpiecza przed: korozją, blaknięciem, matowieniem lakieru oraz elementów chromowanych;
- gładki od spodu materiał bezpieczny dla pojazdu;
- zakrywa cały pojazd lekko zachodząc pod spód;
- łatwy do przechowania i przewożenia - nie zajmuje dużo miejsca;
- przy temperaturze dodatniej otoczenia odprowadza na zewnątrz wilgoć gromadzącą się pod pokrowcem;
- mocny i trwały, odporny na wszystkie warunki atmosferyczne (szacowany czas użytkowania w naszej strefie klimatycznej to około 5 lat.);
- z pisemną gwarancją producenta 25 miesięcy;
- wyprodukowany w Polsce przez duża profesjonalną polską firmę;
- z polskich materiałów których każda dostawa jest wnikliwie badana.
a
a
Poniżej raport z badań paroprzepuszczalności membrany z której produkujemy pokrowce Optimal Garage. Badanie zostało wykonane w niezależnym labortorium badawczym. Badanie potwierdza wysoką paroprzepuszczalność i wodoszczelność membrany: przenikanie pary wodnej przez membranę pokrowca 161 gramów pary wodnej przez m² membrany w ciągu 24 godzin, wodoszczelność membrany 5350 mm słupa wody.
aa
a
a
a
Jakość i trwałość potwierdzona badaniami
O trwałości pokrowców-plandek decyduje ich odporność na promieniowanie słoneczne (UV), wysokie temperatury, deszcz, mróz, śnieg i naturalne zabrudzenia. Nasi specjaliści opracowali skuteczne metody testowania odporności materiałów na warunki zewnętrzne na podstawie własnych wieloletnich testów środowiskowych i normy badawczej PN-EN ISO 4892-3. W komorze starzeniowej Atlas UVtest z USA wnikliwie badana jest każda dostawa materiałów z których produkowane są pokrowce-plandeki Kegel-Błażusiak. Dzięki kontroli jakości materiałów i długotrwałych testom środowiskowym gwarantujemy swoim klientom kilkuletnią trwałość naszych pokrowców-plandek nawet przy intensywnym użytkowaniu.
Funkcjonalność i bezpieczeństwo potwierdzone testami
Dobre pokrowce-plandeki nie tylko powinny chronić samochód przez opadami atmosferycznymi, zanieczyszczeniami i promieniami słonecznymi, ale także powinny być bezpieczne. Takie właśnie są nasze pokrowce-plandeki Kegel-Błażusiak. Nasi specjaliści przeprowadzają długotrwałe testy naszych pokrowców-plandek. Testowana jest skuteczność ochrony pojazdu przez pokrowiec-plandekę przed warunkami atmosferycznymi oraz wodoodporność, odprowadzanie pary wodnej z pod pokrowca, bezpieczeństwo pokrowca dla powłoki lakierniczej pojazdu oraz skuteczność mocowania pokrowca na pojeździe w normalnych i ekstremalnych warunkach pogodowych. Tylko produkty, których długotrwałe testy zakończyły się pozytywnie są produkowane przez naszą firmę Kegel-Błażusiak.
Polietylen + Polipropylen
1 pokrowiec na motocykl
Motocykl zaparkować w miejscu osłoniętym od wiatru w sposób uniemożliwiający przewrócenie się motocykla. Pokrowiec założyć stroną z nadrukiem na zewnątrz na czysty i suchy motocykl, po ochłodzeniu rury wydechowej i wszystkich elementów silnika (motocykl spalinowy) lub wyłączeniu zasilania (motocykl elektryczny). Skrzyżować linki ściągacza i mocno je zaciągnąć kierując siły równolegle do tyłu motocykla (patrz rysunek nr 2). Zawiązać linki ściągacza i sprawdzić czy węzeł się nie rozluźnia po pociągnięciu za ściągacz. Jeżeli węzeł się rozluźni, czynność powtórzyć zmieniając sposób wiązania. Następnie spiąć pokrowiec pod motocyklem za pomocą taśm typu „rzep” wszytych w dolną, wewnętrzną stronę pokrowca. Upewnić się, że obydwie pary taśm „rzep” pod motocyklem zostały dobrze spięte. Nie używać pokrowca podczas ładowania akumulatora/baterii zainstalowanej w motocyklu oraz podczas transportu motocykla na odkrytych bagażnikach i lawetach. Nie używać pokrowca uszkodzonego, zabrudzonego od wewnętrznej strony lub jeżeli pokrowiec przecieka.